Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επίτευξης της επιθυμητής δημοσιότητας για την επιχείρηση σας είναι, οι δημόσιες σχέσεις και τα διάφορα εργαλεία που χρησιμοποιούν όπως ,το δελτίο τύπου, η χρήση των social media, η διάδοση και η προώθηση μηνυμάτος από στόμα σε στόμα (WOM) και η αξιοποίηση των δημοσιογράφων και των bloggers.
Η διαφήμιση μπορεί να βοηθάει στην δημοσιότητα αλλά, η οικοδόμηση μιας μάρκας δεν επιτυγχάνεται μέσω της διαφήμισης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα Starbucks που έχουν δαπανήσει λιγότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ σε διαφημίσεις στα 10 πρώτα χρόνια ύπαρξης τους. Οι μεγαλύτερες εταιρείες όπως η McDonald ‘s δαπανούν όλο και περισσότερο στη διαφήμιση για να διατηρήσουν το brand τους και να τη θέση τους στο μυαλό των καταναλωτών. Για τις μεγαλύτερα και πιο καθιερωμένες εταιρείες, η διαφήμιση βοηθά στο να υπενθυμίσει στον κόσμο ότι είναι ακόμα εδώ.
Για μια νέα επιχείρηση όμως, δεν είναι το ίδιο αφού ο τρόπος της υπενθύμισης δεν θα μπορέσει να βοηθήσει. Τότε είναι που χρειάζονται οι δημόσιες σχέσεις και «μπαίνουν στο παιχνίδι».
Μερικοί λόγοι του γιατί οι δημόσιες σχέσεις λειτουργούν καλύτερα καλύτερα στο χτήσιμο ενός brand- μάρκας:
Οι δημόσιες σχέσεις είναι πιο έγκριτες και αξιόπιστες από την διαφήμιση.
Η διαφήμιση συμβάλλει στη διατήρηση ενός brand αλλά όχι και στην κατασκευή του.
Η διαφήμιση κοστίζει περισσότερο από της δημόσιες σχέσεις και η επιπτώσεις της διαφήμισης δεν είναι τόσο μεγάλης διάρκειας, όπως εκείνες των PR.
Για να δημιουργήσετε δημοσιότητα και ντόρο γύρω από ένα εμπορικό σήμα ,πρέπει πρώτα να είναι σε θέση να παράγει δημοσιότητα και οι δημόσιες σχέσεις μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτό.
Πλέον τα media ασχολούνται περισσότερο με ότι νέο υπάρχει σε μία αγορά και λιγότερο με το τι είναι καλύτερο. Οι καταναλωτές ενώ συνήθως τους αρέσουν τα καλύτερα προϊόντα, ενδιαφέρονται περισσότερο να μάθουν για τα νέα προϊόντα. Για παράδειγμα, το Blu-ray player δεν είναι μόνο καλύτερο από μία συσκευή αναπαραγωγής DVD, αλλά είναι και κάτι καινούριο. (για τους καταναλωτές).

Για πολλά χρόνια οι δημόσιες σχέσεις είχαν θεωρηθεί ως δευτερεύουσα επιλογή συγκριτικά με το marketing και τη διαφήμιση. Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει και οι δημόσιες σχέσεις για οποιαδήποτε επιχείρηση είναι απαραίτητες και ζωτικής σημασίας. Ο συνδυασμός και η χρήση των δημοσίων σχέσεων μπορεί να φέρει ένα εμπορικό σήμα στην επιτυχία.
Οι δημόσιες σχέσεις είναι πιο έγκριτες και αξιόπιστες από την διαφήμιση.
Η διαφήμιση συμβάλλει στη διατήρηση ενός brand αλλά όχι και στην κατασκευή του.
Η διαφήμιση κοστίζει περισσότερο από της δημόσιες σχέσεις και η επιπτώσεις της διαφήμισης δεν είναι τόσο μεγάλης διάρκειας, όπως εκείνες των PR.
Για να δημιουργήσετε δημοσιότητα και ντόρο γύρω από ένα εμπορικό σήμα ,πρέπει πρώτα να είναι σε θέση να παράγει δημοσιότητα και οι δημόσιες σχέσεις μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτό.
Πλέον τα media ασχολούνται περισσότερο με ότι νέο υπάρχει σε μία αγορά και λιγότερο με το τι είναι καλύτερο. Οι καταναλωτές ενώ συνήθως τους αρέσουν τα καλύτερα προϊόντα, ενδιαφέρονται περισσότερο να μάθουν για τα νέα προϊόντα. Για παράδειγμα, το Blu-ray player δεν είναι μόνο καλύτερο από μία συσκευή αναπαραγωγής DVD, αλλά είναι και κάτι καινούριο. (για τους καταναλωτές).
Για πολλά χρόνια οι δημόσιες σχέσεις είχαν θεωρηθεί ως δευτερεύουσα επιλογή συγκριτικά με το marketing και τη διαφήμιση. Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει και οι δημόσιες σχέσεις για οποιαδήποτε επιχείρηση είναι απαραίτητες και ζωτικής σημασίας. Ο συνδυασμός και η χρήση των δημοσίων σχέσεων μπορεί να φέρει ένα εμπορικό σήμα στην επιτυχία.
Ιδιαίτερα στις νέες επιχειρήσεις οι δημόσιες σχέσεις θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν περισσότερες φορές σε σχέση με την διαφήμιση, που πρέπει να χρησιμοποιείται για τη διατήρηση της ήδη υπάρχουσας δημοσιότητας μίας μάρκας.
Το marketing plan μÏοÏεί να ÏÏÏει ζÏÎÏ!!!! - about U Communications|Public Relations Social Media Word Of Mout
h
h

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου